SPLOŠNI pogoji poslovanja

Splošne določbe

Lastnik spletne strani in spletne domene vedezevanje.astral.si (v nadaljevanju: spletna stran / trgovina) je družba Memoar d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik). Uporabo spletne strani (brskanje, odpiranje povezav, branje vsebine in podobno) štejemo kot soglasje obiskovalca spletne strani, da se strinja s temi splošnimi pogoji uporabe. V kolikor se kot obiskovalec spletne strani ne strinjate s temi splošnimi pogoji, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate. Ponudnik si pridružuje pravico, da te splošne pogoje kadarkoli in brez predhodne najave spremeni, tako da novo različico objavi na spletni strani. Ti splošni pogoji veljajo za celotno spletno stran in vse njene posamezne dele, kot so razdelki in podstrani, v kolikor za posamezen del izrecno ni določeno drugače. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine vedezevanje.astral.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine vedezevanje.astral.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. S sprejetjem naših pogojev uporabe potrjujete, da ste pogoje prebrali in jih razumeli, vključno s tem, kako in zakaj uporabljamo morebitne osebne podatke, ki nam jih ob uporabi spletne strani posredujete sami (za potrebe izvebe storitev ter za potrebe obdelave podatkov o nakupu stroitve potrebujemo vaš veljavni elektronski naslov). Če ne želite, da bi vaše osebne podatke zbirali in obdelovali, potem storitev, ki jih ponujamo na naši spletni strani žal ne morete uporabljati. Vsi, ki opravljajo nakupe v naši spletni trgovini morajo biti stari vsaj 18 let. Mladoletne osebe, mlajše od 18 let in starejše od 13 let, lahko uporabljajo naše storitve samo, če imajo ustrezno dovoljenje in neposreden nadzor s strani odrasle osebe. Otrokom mlajšim od 13 let, uporaba naših storitev ni dovoljena. Za vse dejavnosti, ki jih na vaš račun izvaja mladoletna oseba na vašem računu, ste odgovorni sami.

Izjava o odgovornosti

  • Svetovanje, ki ga nudim je plod mojih lastnih izkušenj ter pridobljenega znanja in prirojenega daru. Tako znanje kot sposobnosti že vrsto let nadgrajujem in jih z veseljem predajam tistim, ki si to želijo.
  • V kontakt z menoj vstopate izključno na podlagi lastne želje in volje.
  • Za kakršnekoli vaše odločitve in ravnanja ne sprejemam nobene odgovornosti.
  • Nisem zdravnik in zato ne postavljam diagnoz za vaša zdravstvena stanja. Prav tako tudi ne zdravim in ne morem pozdraviti vaših bolezni.
  • Mojih nasvetov ni mogoče razumeti, kot mojih odločitev, sugestij ali napeljevanj k temu, kako se boste oziroma, kako bi se morali odločati v kakšni svoji osebni življenjski situaciji.
  • Vse vaše odločitve so odvisne izključno in samo od vas samih, zato zanje prevzemate sami odgovornost.
  • Prav tako moji uvidi in nasveti, ne morejo biti nadomestilo za strokovno mnenje zdravnikov ali drugih terapevtov in ostalega medicinskega osebja.
  • Pridržujem si pravico po telefonu ali drugače zavrniti osebo za katero sama ocenim, da bi lahko kakorkoli škodovala meni ali mojemu delu.
  • Pridržujem si pravico do spremembe cen storitev brez predhodnega obvestila.

Z oddajo naročila za moje storitve se z zgoraj navedeno izjavo strinjate, jo razumete in njeno vsebino potrjujete!

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost storitev (vsaka storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bila dostopna v razumljivem roku);
  • pogoje izvršitve storitve (način in rok izvršitve);
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, prav tako pa mora biti razvidno ali že vsebujejo davke;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in o pogojih za odstop; poleg tega tudi podatek o tem, kakšne stroške bo imel kupec z odstopom;
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • nakazilom na račun ponudnika Memoar d.o.o. (po predračunu);
  • različne druge oblike elektronskega plačila s plačilnimi karticami.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem in/ali elektronskem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena storitve spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem storitve je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Cena komercialne telefonske številke

Ceno klica na minuto obračunava vaš operater in je cena z vključenim 22% DDV. Kot uporabniki te spletne strani, soglašate z informacijami o cenah in stroških, ki nastanejo ob klicanju.

Priporočamo, da preden pokličete komercialno številko 090, pri vašem ponudniku mobilne telefonije preveriti strošek klica.

Pridržujemo si pravico do spremembe cen na komercialnih linijah 090 in ostalih storitev, brez predhodnega obvestila.

Postopek nakupa pred oddajo naročila

  1. Izbira izdelkov

Pred oddajo naročila je v spletni trgovini potrebno izbrati željene storitve.

  1. Potrditev košarice oz. povzetek naročila

Po ustrezno izbranih storitvah se premaknete na stran košarice oz. blagajne, kjer lahko ponovno pregledate vaše izbrane storitve ter jih ustrezno spremenite, dodate nove ali jih odstranite iz košarice.

  1. Elektronski naslov

Pri navedbi elektronskega naslova določite vaš željeni e-naslov, kamor želite da vam dostavimo podatke potrebne za izvedbo storitve.

  1. Plačilo

Zadnji korak je namenjen končnemu preverjanju ter končni potrditvi vašega naročila. S klikom na gumb se strinjate z oddanim naročilom ter pogoji poslovanja ter dokončno potrdite vaš nakup.

Pravica odstopa od nakupa

Kupec, ki naroči storitve v spletni trgovini vedezevanje.astral.si, lahko, v primeru, da si po nakupu premisli, v roku 14 dni od prejema podatka o možnosti izvedbi storitve  in pred samo izvedbo storitve ponudniku sporoči (pisno ali na e-naslov: info@astral.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Kupec mora ponudnika o odstopu od pogodbe obvestiti z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je obvestilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, če sta se spletna trgovina in potrošnik dogovorila drugače ter pri pogodbi o o opravljanju storitev, če je ponudnik pogodbo v celoti izpolnil in se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja ter s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo ponudnik v celoti izpolni.

Varnost in varovanje osebnih podatkov

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Spletna trgovina vedezevanje.astral.si uporablja piškotke, za namen boljše uporabniške izkušnje (statistika Google analytics – anonimno beleženje statistike, piškotek, ki si zapomni, če ste zaprli pojavno okno z opozorilo za piškotke, da vas ne moti pri nadaljnem brskanju…).

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Z oddajo svojega e-poštnega naslova uporabnik daje izrecno privolitev, da lahko družba Memoar d.o.o., vpisane osebne podatke obdeluje z namenom ugotavljanja uporabnikovega interesa za storitve in izdelke.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Ponudnik varuje osebne podatke obiskovalcev spletne strani, ki mu jih ti posredujejo pri njeni uporabi. Osebne podatke se obdeluje izključno za namene, za katere so zbrani in ki jih dovoljuje veljavna zakonodaja.

Ponudnik osebnih podatkov, vključno s kontaktnimi informacijami, ne bo uporabljal za nobene druge namene ter jih brez izrecnega vnaprejšnjega dovoljenja posameznika, na katerega se osebni podatki nanašajo, ne bo posredoval tretjim osebam, razen če bi bil k temu zavezan na podlagi predpisov.

Ob obisku spletne strani se nekateri podatki (IP naslov, datum, čas, naslov strani, s katere prihajate) shranijo na strežnik. Ti podatki so anonimni in se uporabljajo zgolj za statistične obdelave.

Komunikacija / Odveza odgovornosti / Pritožbe in spori

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev za komunikacijo na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj bo jasno razviden; različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti storitev ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročene storitve.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Prijetno nakupovanje!

Piškotki

Spletna stran uporablja tekstovne datoteke (t.i. piškotke), ki jih shrani v naprave, s katerimi uporabniki interneta dostopajo do spletne strani in ki so namenjene prepoznavanju teh naprav. Spletna stran uporablja piškotke z namenom zbiranja podatkov o njeni uporabi z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje.

Že shranjene piškotke lahko nadzirate ali izbrišete preko svojega spletnega brskalnika. Po poteku njihove veljavnosti ali v primeru, da boste piškotke izbrisali vas bo spletna stran ponovno opozorila na njihovo uporabo.

Družbena omrežja kot so npr. Facebook, Instagram… vam bodo morda piškotke sama nameščala pri obiskovanju spletne strani, v kolikor boste takrat istočasno tudi prijavljeni v njihovo storitev. Na te piškotke ponudnik ne more vplivati, saj je njihova uporaba urejena s pogoji sodelovanja, ki ste jih kot uporabnik teh omrežij sprejeli ob registraciji v ta omrežja.

Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe (zakup minut)

Postopek naročila: Potrošnik si ob obisku spletne strani vedezevanje.astral.si lahko ogleda možnosti ugodnejših pogovorov preko zakupa minut:

Možnost vnaprejšnjega zakupa minut s plačilno kartico/kreditno kartico ali pypal računom.

  • Potrošnik izbere željeno število zakupljenih minut s klikom na gumb ”naroči”, vnese elektronski naslov na katerega želi prejeti podatke potrebne za izvedbo storitve, podatke o plačilni kartici in potrdi pogoje poslovanja ter nakup potrdi s klikom na gumb “Kupite sedaj”.  Po plačilu boste na e-naslov prejeli podatke potrebne za izvedbo storitve. Če se na telefonski klic ne javim, pomeni, da se trenutno ne morem, zato predlagam, da mi pošljete sms ali e-pošto in mi sporočite, kdaj bi želeli opraviti pogovor z mano.

Možnost zakupa minut s plačilom na transakcijski račun.

  • Potrošnik izbere željeno število zakupljenih minut s klikom na gumb ”naroči”, vnese elektronski naslov na katerega želi prejeti podatke potrebne za izvedbo storitve ter opcijo “plačilo na TRR”. Po potrditvi naročila s klikom na gumb “Kupite sedaj” boste na e-poštni naslov prejeli predračun – podatke potrebne za izvedbo plačila. Po plačilu pošljete potrdilo o plačilu in željeni termin razgovora na mail info@astral.si, mi pa vam sporočimo telefonsko številko za koriščenje zakupljenih minut ter potrdimo termin.
Back to Top